reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Kunik

Michal Kunik

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek, študent politológie, dobrodruh, večný optimista a tak trochu blázon. Vidíš veci a hovoríš: "Prečo ?". Ale ja snívam o veciach nevídaných a hovorím: "Prečo nie?" Zoznam autorových rubrík:  DemokraciaPolitikaCestovanieSúkromnéNezaradené

reklama

Cestovanie

Rumunsko - Transylvánia

Michal Kunik

Rumunsko - Transylvánia

Transylvánia je jedným z malebných krajov Rumunska. V Transylvánií nájdete zmes balkánskej, slovanskej, nemeckej a maďarskej kultúry.Rozlohou je veľká asi ako Švajčiarsko alebo Holandsko. Obklopujú ju Karpatské a Apusenské hory, ktoré je vidieť od všadiaľ. Transylvanská krajina je otvorená, ľudia tu žiju stále tradičným spôsobom života, ja som mal tú česť a vybral som na na pár dní do Transylvánie aby som sa o tom presvedčil.

  • 8. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 947x
  • 0
Výlet na Ukrajinu (Černobyľ - Pripjať 2012)

Michal Kunik

Výlet na Ukrajinu (Černobyľ - Pripjať 2012)

Černobyľ nie je bežná turistická destinácia, ale to mne vôbec nevadilo. Chcel som na vlastné oči vidieť následky jadrovej katastrofy. Úprimne povedané, nebaví ma ležať 10 dní na pláži pri mori a vyvaľovať si šunky. Radšej spoznávam a objavujem nepoznané, preto bol Černobyľ pre mňa jasná voľba.

  • 19. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 983x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu